Κυριακή 10 Ιουλίου 2016

Κινέζικη Οικονομική Ζώνη η χώρα


Τα αποτελέσματα της επίσκεψης του Τσίπρα στην Κίνα είναι πλέον ορατά.
Τέλος στις απεργίες με την δράση εναλλακτικών σχεδίων. 
Τινάζουν στον αέρα την ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα Ελληνικά συμφέροντα και τους Έλληνες εργαζόμενους.

Δείτε τι έκανε η COSCO κι ο Τσίπρας...εδώ η συνέχεια.

Κυριακή 15 Μαΐου 2016

Η γελοία διαφήμιση των Starbucks...όπως και ο καφές της

Ένα άρθρο σε πολύ γνωστά ειδησεογραφικά site, προβάλει τον Έλληνα δημιουργό ποτηριού ! των Starbucks!!! 
Με τίτλο: "Παγκόσμια αλυσίδα καφέ υποκλίθηκε στο ταλέντο του Κρητικού, Χαρίτου Μουντουφάρη

Ο εργαζόμενος της πολυεθνικής εταιρείας που φιλοτέχνησε ένα από τα ανοιξιάτικα ποτήρια της", νόμισα ότι πήραμε την eurovision.
Η ιστορία ξεκίνησε από ένα «Ένα vanilla bean frappuccino» 

γιατί ως γνωστόν γίδι ανακάλυψε τον καφέ 
και ξαφνικά βρέθηκε ο νικητής του διαγωνισμού! 
Ενός διαγωνισμού όπου συμμετείχαν για να αναδειχθεί ένα μεγάλος νικητής - διακοσμητής μόνο οι της γνωστής αλυσίδας καφέ. 
Έτρεχε μόνη της η Starbucks και κέρδισε....
Μιας αλυσίδας που έχει κακοποιήσει την κουλτούρα του Ιταλικού καφέ, εισάγοντας γεύσεις τύπου Coca Cola και καφέ στο πόδι.
Το άρθρο έχει φοβερές (!!!) φωτογραφίες, τραβηγμένες ώστε να εισχωρήσουν βαθιά στο συναίσθημα του καταναλωτή.
"Χάρτινο το ποτηράκι" ψεύτικη η καφεδιά μεγάλε!!!
3 & 4 ευρουδάκια στο χάρτινο το ποτηράκι της Starbucks του ήρωα κρητικού. 
Μόνο που η Starbucks τα μάζεψε σε όσα καταστήματα είχε απλώσει στην Ελλάδα, έχει όμως καμιά εικοσαριά.... και τώρα απ' ότι φαίνεται επανέρχεται δριμύτερη για να βρει έφορο έδαφος μετά από την διάλυση των μικρών και μικρομεσαίων επιχειρήσεων του κλάδου. Είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο ότι έχει βάλει το χεράκι της στην πολιτική των πολιτικών τις λιτότητας και των μνημονίων
Είναι βέβαιο ότι σε λίγα χρόνια θα έχει επιβάλει την αμερικανιά της στην Ευρώπη, ...αν δεν προσέξουμε 

Η δημιουργία (Tall για τον Χαρίτο)
Κλείνοντας ο "μεγάλος και παγκόσμιος σχεδιαστής" δηλώνει: «Νιώθω περήφανος που ένα προϊόν με ελληνικά χαρακτηριστικά, υπάρχει σε μια εταιρεία που δεν είναι ελληνική», !!!

Για την ενημέρωση; 

Η αμερικανική πολυεθνική που δραστηριοποιείται στο χώρο του καφέ είχε το 2015 συνολικά έσοδα, τα οποία ανήλθαν στα 19,2 δισ. δολάρια παγκοσμίως, σημειώνοντας αύξηση 17%.

Η εταιρεία ξεκίνησε να λειτουργεί το 1971 και σήμερα διατηρεί 23.921 καταστήματα σε 71 χώρες του πλανήτη.

Σκοπός της είναι να επικρατήσει έναντι όλων των άλλων και να επιβάλει τους δικούς της κανόνες στην αγορά καφέ. 
Όπου δείτε λοιπόν το χάρτινο το ποτηράκι  της πολυεθνικής Starbucks, προσπεράστε. Υπάρχουν τόσα πολλά Ελληνόπουλα που δραστηριοποιούνται στην αγορά προσφέροντας πολύ καλύτερα προϊόντα -  πραγματικού καφέ και όχι υποκατάστατων, 
Άσε που είναι πανάκριβη..

Ο δημιουργός: 
star10


Περισσότερες ειδήσεις στο www.iplus.gr








Παρασκευή 13 Μαΐου 2016

Βουλγάρικα POS παρακάμπτουν τα capital controls


Επιχειρηματίες, κυρίως σε τουριστικές περιοχές, είναι στο... κόλπο - Δείτε πώς στήνεται ο μηχανισμός

Νέο κόλπο για να παρακάμψουν τα capital controls έχουν βρει οι ελληνικές επιχειρήσεις.

Σύμφωνα με πληροφορίες, αρκετοί επιχειρηματίες, κυρίως σε τουριστικές περιοχές, όπως η Σαντορίνη, με πολλούς ξένους, χρησιμοποιούν δύο μηχανάκια POS, ένα ελληνικό κι ένα εξωτερικού, για να βγάλουν τα χρήματά τους εκτός Ελλάδας.

Διαβάστε πως γίνεται το κόλπο εδώ

Τετάρτη 27 Απριλίου 2016

Απάτη, με πρωταγωνιστές τ' αδέρφια του Πρωθυπουργού.


Τα αδέρφια του πρωθυπουργού, ο Δημήτρης και η Ζανέτ Τσίπρα απέσπασαν δημόσιο έργο της περιφέρειας Βορείου Αιγαίου 1,1 εκατ. ευρώ με πλαστή ενημερότητα.
Η ιστορία, έχει τεράστιο πολιτικό ενδιαφέρον (εκτός από το οικονομικό και το δικαστικό σκέλος) καθώς η εταιρεία συμφερόντων κ. Δημήτρη Τσίπρα και της αδελφής του Ζανέτ, επιχείρησε να πάρει ένα δημόσιο έργο με πλαστή ενημερότητα, για να κερδίσει ένα project του Δημοσίου 1,1 εκατ. ευρώ. 
Δείτε αν σας ενδιαφέρει τη συνέχεια εδώ

Κυριακή 17 Απριλίου 2016

Η Σίφνος καταργεί την πλαστική σακούλα



 Και η Σίφνος καταργεί την πλαστική σακούλα! Tα καταστήματα λιανικής πώλησης του νησιού και ο δήμος στηρίζουν την δράση παρέχοντας αντικίνητρα με την υιοθέτηση χρέωσης 0,10 ευρώ για κάθε πλαστική σακούλα. 
Η Συνεταιριστική Εταιρεία Σίφνου (Sifnos Island Cooperative), στο πλαίσιο της συνεχούς δραστηριότητάς της για την πράσινη ανάπτυξη του νησιού, ξεκινά από 15 Απριλίου 2016 την εφαρμογή της Οδηγίας 2015/720. 

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η εκστρατεία για τη μείωση της χρήσης της πλαστικής σακούλας αποτυπώνει τη μακρά παράδοση της Σίφνου στη νοικοκυροσύνη, την καθαριότητα και την ουσιαστική και διαρκή φροντίδα των κατοίκων της για την προστασία του περιβάλλοντος και την υψηλή ποιότητας ζωής στο νησί. 

Η πρωτοβουλία ξεκίνησε τον Ιούνιο του 2015 με τη διάθεση σε πολύ χαμηλό κόστος 3 μεγεθών πάνινης τσάντας πολλαπλών χρήσεων που παράγεται στο νησί. Η εκστρατεία γνώρισε μεγάλη απήχηση, καθώς περισσότερες από 2.400 πάνινες τσάντες διατέθηκαν μέσα στις πρώτες 40 ημέρες.

Στο πλαίσιο της δέσμευσής της για την αειφόρο πράσινη ανάπτυξη της Σίφνου, η Συνεταιριστική Εταιρεία Σίφνου συνεχίζει την εκστρατεία για τη μείωση της πλαστικής σακούλας με τη δράση «Καν’ το όπως ένας Σιφνιός». Οι ενέργειες που υποστηρίζουν την εκστρατεία είναι οι εξής:

Ενημέρωση των μαθητών των σχολειών της Σίφνου με επισκέψεις των μελών της Συνεταιριστικής Εταιρείας Σίφνου στα νήπια, στο δημοτικό, στο γυμνάσιο και στο λύκειο και τη διανομή σε αυτούς 440 πάνινων τσαντών που παράγονται στο νησί.

Εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την 20η Μαρτίου, Ημέρα της Γης, όπου 377 μαθητές παρουσίασαν ζωγραφισμένες τις υφασμάτινες τσάντες που τους χαρίστηκαν, βίντεο που έφτιαξαν για το περιβάλλον, κουκλοθέατρο, καθώς και δικά τους τραγούδια με θέμα τη ρύπανση του περιβάλλοντος από τις πλαστικές σακούλες. Μετά το πέρας της εκδήλωσης, μέλη της Συνεταιριστικής Εταιρείας Σίφνου, μοίρασαν δωρεάν στους γονείς των παιδιών που συμμετείχαν στην εκδήλωση 200 πάνινες τσάντες πολλαπλών χρήσεων.

Επικοινωνία με τα σημεία λιανικής πώλησης της Σίφνου για την υποστήριξη της δράσης και παράλληλη διάθεση των πάνινων τσαντών που διατίθενται από τη Συνεταιριστική Εταιρεία Σίφνου στα συνεργαζόμενα σημεία.

Ενημέρωση των κατοίκων και των επισκεπτών της Σίφνου με υλικό που διατίθεται στα καταστήματα του νησιού.

Η Συνεταιριστική Εταιρεία Σίφνου (ΣΕΣ) ιδρύθηκε το 2014 με σκοπό να καλύψει χρόνιες ανάγκες, ιδιαίτερα σε τομείς όπως η πράσινη ενέργεια, η προστασία του περιβάλλοντος, ο καινοτόμος τουρισμός, οι συγκοινωνίες, η καλύτερη παραγωγή, τυποποίηση & διακίνηση τοπικών προϊόντων. Σήμερα, αριθμεί ήδη 100 μέλη, μόνιμους κατοίκους του νησιού και επισκέπτες/φίλους. Στόχος της είναι να δραστηριοποιεί μια κοινή προσπάθεια για την κοινωνικά υπεύθυνη εξέλιξη και ανάδειξη της Σίφνου, καθώς και τη μακρόπνοη ευημερία της τοπικής κοινωνίας.

Πηγή:www.iplus.gr

Στην επιβολή φόρου στο ίντερνετ συμφώνησαν κυβέρνηση και δανειστές

Την επιβολή φόρου στο ίντερνετ έχει προτείνει η ελληνική κυβέρνηση στους δανειστές στη συνάντηση που είχαν την προηγούμενη εβδομάδα, πριν την διακοπή των συνομιλιών για την εαρινή σύνοδο του ΔΝΤ στην Ουάσινγκτον.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το κείμενο στο οποίο κατέληξαν ελληνική κυβέρνηση και δανειστές περιλαμβάνει το μέτρο επιβολής φόρου στους συνδρομητές της ευρυζωνικότητας και αναμένεται να επιβληθεί σε όσους έχουν σύνδεση στο ίντερνετ, για επαγγελματική και ιδιωτική χρήση. Το ύψος του φόρου δεν έχει ακόμη αποσαφηνιστεί.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας «Αγορά», το μέτρο έχει ήδη συμφωνηθεί και θα περιλαμβάνεται στο πλαίσιο της επιβολής νέων έμμεσων φόρων για την συγκέντρωση 1,8 δις.
Όπως αναφέρεται στο ρεπορτάζ, ο νέος φόρος έρχεται για να συμπληρώσει την αύξηση του συντελεστή ΦΠΑ στο 24%, την αύξηση στον ειδικό φόρο κατανάλωσης στα καύσιμα και το τέλος 10% στην συνδρομητική τηλεόραση. Την ίδια ώρα, όπως αναφέρουν καλά πληροφορημένες πηγές, έχει εγκαταλειφθεί η πρόταση για αύξηση κατά 25% του φόρου στην κινητή τηλεφωνία.

Καταστροφή λέει ο ΣΕΠΕ
Τον κώδωνα του κινδύνου για ενδεχόμενη πρόσθετη φορολόγηση σε πρόσθετη φορολόγηση σε κινητή τηλεφωνία, διαδίκτυο και συνδρομητική τηλεόραση, έκρουσε ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών Ελλάδας (ΣΕΠΕ), επισημαίνοντας ότι οι συνέπειες θα είναι καταστρεπτικές. 
Όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση ο ΣΕΠΕ, «είναι σαφές ότι μία τέτοια επιβάρυνση, πλήττει πρωτίστως τους πολίτες, τα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις, σε μία περίοδο που ο προϋπολογισμός τους βάλλεται από παντού και, μάλιστα, για ένα τόσο απαραίτητο αγαθό, όχι μόνο για την καθημερινότητα, αλλά και την επαγγελματική τους δραστηριότητα».
Επίσης, σύμφωνα με το ΣΕΠΕ, «ακόμα και η επιπλέον φορολόγηση στις συνδέσεις διαδικτύου θα αποτελέσει τροχοπέδη για πολίτες, επιχειρήσεις, αλλά και την λειτουργία του δημόσιου τομέα, στην προσπάθεια επανεκκίνησης της οικονομίας». «Ταυτόχρονα», όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση, «θα πλήξει το μεγάλο στόχο της ψηφιακής επανεκκίνησης, λειτουργώντας αποτρεπτικά τόσο στον πολίτη όσο και στον ιδιωτικό τομέα και τις επιχειρήσεις για την απόκτηση υπηρεσιών, εφαρμογών και προϊόντων τεχνολογίας, αποθαρρύνοντας ακόμα και τις αυτονόητα αναγκαίες χρήσεις της».
Στην ανακοίνωση του ΣΕΠΕ τονίζονται, επίσης, τα ακόλουθα:
«Παράλληλα, η επιβολή επιπλέον φόρου στις ελληνικές εταιρίες συνδρομητικής τηλεόρασης, βασικό χρηματοδότη του ελληνικού αθλητισμού και κινηματογράφου, είναι βέβαιο πως θα δημιουργήσει συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού υπέρ των εταιρειών του εξωτερικού, που θα παρέχουν αντίστοιχες υπηρεσίες, χωρίς επιπλέον φόρο. Ιδιαίτερα, τη στιγμή που, πέραν όλων των άλλων επιβαρύνσεων που υφίστανται οι ελληνικές εταιρείες συνδρομητικής τηλεόρασης, ήδη καταβάλλουν και 3%, ετησίως, επί των εσόδων τους για την άδεια δορυφορικής εκπομπής.
«Εκφράζουμε την πεποίθησή μας ότι η Πολιτεία δεν θα προχωρήσει στην επιβολή των πρόσθετων αυτών φόρων, πλήττοντας βασικά αγαθά, λειτουργικής σημασίας για πολίτες, επιχειρήσεις, αλλά και για το ίδιο το κράτος, στην προσπάθεια αναβάθμισης των υπηρεσιών που παρέχει» καταλήγει ο ΣΕΠΕ στην ανακοίνωσή του.

Πηγή:www.iplus.gr